Tevredenheidsgarantie

We hebben onze producten getest en we weten wat ze kunnen. Daarom kunnen wij een 100% tevredenheidsgarantie bieden, op de producten die in onze eigen webshop zijn gekocht.

Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en garanderen jou de hoogste kwaliteit. Mocht je binnen 45 dagen na ontvangst van je producten niet tevreden zijn, dan kun je gebruik maken van de tevredenheidsgarantie.

Zo kun je gebruik maken van de tevredenheidsgarantie:

  1. Maak de klacht of reclamatie hier.
    Vergeet niet om jouw contactgegevens, bestelnummer, productbatchnummer en je beschrijving waarom je niet tevreden bent met het product. Dit maakt het voor ons gemakkelijker en sneller, om jouw klacht in behandeling te nemen.
  2. Dien de klacht in op de website - en wacht.
    Zodra we de klacht hebben behandeld, nemen we contact met je op. Je hoeft dus niets te doen, totdat je van ons hoort. We sturen je een retouretiket dat je nodig hebt, om de producten naar ons terug te sturen. Uiteraard betalen wij de verzendkosten.
  3. Wij betalen je het aankoopbedrag terug.
    Zodra je de producten naar ons hebt teruggestuurd en wij deze hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug, zodat jij je geld terugkrijgt.

Neem altijd eerst contact met ons op, voordat je de producten terugstuurt. Ga hier naar de pagina om je klacht in te dienen. 

De tevredenheidsgarantie geldt alleen, als je de producten in onze webshop hebt gekocht.

Mocht je de producten echter bij een andere winkelier hebben gekocht en je bent niet tevreden, dan horen we dat toch graag van je. Maak hier jouw klacht aan. We nemen contact met je op wanneer we de gelegenheid hebben gehad om jouw klacht in behandeling te nemen.

Je bent altijd welkom, om onze producten opnieuw te kopen

Ook als je gebruik hebt gemaakt van onze tevredenheidsgarantie, ben je altijd weer welkom bij ons.

Als je vragen hebt over onze tevredenheidsgarantie, dan kun je hier contact met ons opnemen.

ONBEPERKT RETOURNEREN

Natuurlijk mag je van gedachten veranderen. Er is daarom geen tijdslimiet voor het retourneren of ruilen van de producten, die je op australian-bodycare.nl hebt gekocht, zolang ze ongeopend in de originele verpakking zitten.

Als je je producten wilt retourneren, hebben we jouw ordernummer nodig. Het ordernummer begint met #ABC-NL. Denk er dus aan, om altijd het ordernummer te vermelden.

Uiteraard betalen wij de verzendkosten, als je de producten terug wilt sturen. Je moet altijd eerst contact met ons opnemen, voordat je de producten opstuurt- Neem hier contact met ons op, om een retourlabel te ontvangen.

Ga naar de webshop – klik hier