FAQ
Al onze producten zijn 100% veganistisch - met uitzondering van de Rescue Cream, Barrier Cream en Skin Care, die beiden bijenwas bevatten.
Al onze producten zijn 100% vrij van parabenen en andere hormoon verstorende stoffen.
Wij voegen geen parfum toe aan onze producten, maar Tea Tree Olie bevat van nature een kleine hoeveelheid van de parfumstoffen Limoneen, Linalool en Geraniol. Tea Tree Olie is een belangrijk en actief ingrediënt in al onze producten.
Onze productvarianten met Tea Tree Olie + Mint bevatten ook de bovenstaande drie parfumstoffen.
De productvarianten met Lemon Myrtle bevatten naast de 3 hierboven genoemde stoffen ook Citral.
De producten bevatten alleen parfumstoffen die van nature in de actieve ingrediënten voorkomen.
Ja, al onze producten zijn dermatologisch getest, en we kunnen daarom garanderen dat de producten huidvriendelijk zijn. De producten zijn geschikt voor de overgrote meerderheid van de huidtypes - ook voor de gevoelige huid. Lees hier meer over de dermatologische test
We selecteren en stellen de ingrediënten in onze producten zorgvuldig samen, zodat ze effectief werken op het individuele huidprobleem. Vind de ingrediëntenlijst op het individuele product op onze website, door te lezen onder het menu-item ‘Info’ op de specifieke productpagina.
De hoeveelheid Tea Tree Olie varieert enigszins van product tot product. Wij werken al sinds 1992 met probleemoplossende huidverzorging en hebben daarom jarenlange ervaring met het toevoegen van de juiste hoeveelheid Tea Tree Olie aan de producten, om de huidvriendelijke en antibacteriële werking te waarborgen.
Vrijwel al onze producten zijn op veiligheid goedgekeurd voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven. De enige uitzondering is de Corn Stick, die salicylzuurbevat, wat niet wordt aanbevolen voor zwangere vrouwen.
Al onze producten zijn goedgekeurd voor gebruik bij kinderen vanaf 3 jaar.
Wij hebben geen ervaring met het toepassen van onze producten op dieren, en kunnen dan daar ook niet in adviseren of begeleiden.
Nee - geen van onze producten is op dieren getest. Het is in de EU niet toegestaan, om cosmetische producten op dieren te testen, en dat doen we natuurlijk bij Australian Bodycare ook niet.
Je kunt de producten hier in de webshop bestellen. Als je hier op de site producten koopt, bieden wij een 100% tevredenheidsgarantie.
In Nederland worden onze producten ook verkocht bij Kruidvat, Trekpleister, Etos, Nice Beauty en bol.com. Als je op het product klikt, dat je wilt kopen, kun je zien welke Nederlandse winkelier het product verkoopt.
Je kunt onze producten ook vinden op Amazon.
Ja, vanuit onze webshop bezorgen wij op alle adressen in Nederland en België.
Bestellen is gemakkelijk in onze webshop. Voeg de gewenste producten toe aan het winkelmandje en klik op het icoontje van het winkelmandje in de rechterbovenhoek van de website. In het winkelmandje kun je het aantal wijzigen, artikelen toevoegen of eventueel verwijderen, die je toch niet wilt bestellen. Ga vervolgens verder door te klikken op afrekenen, voer je gegevens in, selecteer de verzendwijze en voltooi je bestelling met betalen.
Als de bestelling is afgerond, ontvang je van ons een bevestigingsmail.
Je kunt betalen met Visa, MasterCard, PayPal, Klarna, iDEAL en Trustly in de webshop.
Standaard levering duurt 2-4 werkdagen.
Gratis verzending voor bestellingen over 28,99 EUR.
9,99 EUR voor bestellingen onder 9,99 EUR.
5,99 EUR voor bestellingen tussen 10,00 – 19,99 EUR.
3,99 EUR voor bestellingen tussen 20,00 – 28,99 EUR.
Wanneer je bestelling is voltooid en wordt verzonden, word je per e-mail op de hoogte gesteld. Hier vind je ook een link, om je pakket te volgen, en hier kun je ook zien of je bestelling eventueel in meerdere pakketjes geleverd zal worden.
Wij onderzoeken graag, of het mogelijk is, om de order te annuleren. Kom snel met ons in contact, door het contactformulier hier in te vullen of te bellen op +45 64 47 17 96 binnen onze openingstijden (ma-do 8 tot 15 en vrij 8 tot 14). Vergeet niet het bestelnummer op te geven, zodat we je kunnen helpen met je vraag. Het bestelnummer begint met “ABC-NL”.
Als de bestelling al is verwerkt of verzonden, is het helaas niet meer mogelijk, om deze te annuleren.
Ja, we hebben een onbeperkt retourbeleid voor ongeopende artikelen en het is gratis, om naar ons terug te sturen. Het is wel belangrijk, dat je contact met ons opneemt, voordat je de producten terugstuurt.
Als je spijt hebt van je bestelling, neem dan contact met ons op, zodat we de retourzending kunnen regelen.
Als je gebruik wilt maken van onze tevredenheidsgarantie en een klacht wilt indienen, moet je het klachtenformulier op deze pagina in te vullen.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we een oplossing kunnen vinden.
Vul het contactformulier op deze pagina in en je hoort zo snel mogelijk van ons. Vergeet niet het bestelnummer op te geven, zodat we je kunnen helpen met je vraag. Het bestelnummer begint met “ABC-NL”.
Wij beantwoorden alle werkdagen vragen van onze klanten, dus je krijgt snel antwoord van ons.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het juiste product naar je kunnen sturen.
Vul het contactformulier op deze pagina in en je hoort zo snel mogelijk van ons. Vergeet niet het bestelnummer op te geven, zodat we je kunnen helpen met je vraag. Het bestelnummer begint met “ABC-NL”.
Wij beantwoorden alle werkdagen vragen van onze klanten, dus je krijgt snel antwoord van ons.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het juiste product naar je kunnen sturen.
Vul het contactformulier op deze pagina in en je hoort zo snel mogelijk van ons. Vergeet niet het bestelnummer op te geven, zodat we je kunnen helpen met je vraag. Het bestelnummer begint met “ABC-NL”.
Wij beantwoorden alle werkdagen vragen van onze klanten, dus je krijgt snel antwoord van ons.
Soms zijn de bestellingen opgedeeld in meerdere pakketten.
Als je de Track & Trace-link opent, die je in de mail ontving, toen je bestelling werd verzonden, zul je kunnen zien als je bestelling is opgesplitst in meerdere pakketten. Hier kun je ook zien wanneer je pakket (en) naar verwachting wordt bezorgd.
Als je geen toegang hebt tot de Track & Trace-link van je bestelling, of als je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op door het contactformulier op deze pagina in te vullen en je hoort zo snel mogelijk van ons. Vergeet niet het bestelnummer op te geven, zodat we je kunnen helpen met je vraag. Het bestelnummer begint met “ABC-NL”.
Als je bestelling niet is opgesplitst in meerdere pakketten en je mist nog steeds één of meerdere producten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door het contactformulier op deze pagina inte vullen en je hoort zo snel mogelijk van ons. Vergeet niet het bestelnummer op te geven, zodat we je kunnen helpen met je vraag. Het bestelnummer begint met “ABC-NL”.
Wij beantwoorden alle werkdagen vragen van onze klanten, dus je krijgt snel antwoord van ons.
Per bestelling kun je gebruik maken van maximaal één kortingscode. Het is niet mogelijk, om verschillende kortingscodes te combineren. De volledige waarde van de kortingscode moet in één keer worden gebruikt en we betalen niet een eventueel restsaldo uit in contanten of cadeaubon o.i.d.
Je vult je kortingscode in bij het afronden van je bestelling. Klik op afrekenen vanuit je winkelmandje en voer je kortingscode in het veld aan de rechterkant van het scherm in.
Mocht je problemen hebben bij het gebruik van je kortingscode, neem hier dan snel contact met ons op. Wij beantwoorden alle werkdagen vragen van onze klanten, dus je krijgt snel antwoord van ons.
Een kortingscode kan en mag maar één keer gebruikt worden per klant.
In sommige gevallen kunnen er andere voorwaarden of beperkingen gelden, voor het gebruik van kortingscodes. Als dit het geval is, wordt dit duidelijk vermeld in de voorwaarden wanneer de kortingscode wordt uitgegeven.
Sommige kortingscodes kunnen alleen worden gebruikt voor een bestelling van een minimale bestelwaarde. Dit wordt duidelijk vermeld, wanneer de kortingscode wordt uitgegeven.
De kortingscode kan gebruikt worden voor het gehele assortiment in de webshop, maar het is niet geldig voor de aanschaf van cadeaubonnen.
Kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor contant geld. Uiteraard kun je gebruik maken van de tevredenheidsgarantie op bestellingen, die betaald zijn met een kortingscode. In die gevallen wordt er een nieuwe kortingscode uitgegeven, die kan worden gebruikt als betaling bij een nieuwe bestelling.
Kortingscodes zijn persoonlijk en mogen niet worden doorverkocht of gedeeld met anderen. Het overdragen of doorverkopen van kortingscodes is ten strengste verboden.
Je hebt de mogelijkheid, om een klantenaccount aan te maken op onze webshop. Bij Mijn Account kun je je bestelgeschiedenis zien en je kunt de status van je bestelling volgen.
Wij gebruiken jouw gegevens niet, om je marketingmateriaal, nieuwsbrieven en dergelijke toe te sturen (tenzij je je hier zelf actief voor hebt aanmeldt).
Je kunt hier lezen over hoe wij jouw informatie beschermen, volgens ons beleid inzake persoonlijke gegevens.
Je kunt jouw bestelling volgen en de status ervan bekijken, door in te loggen op Mijn Account.
Wanneer je bestelling is voltooid en verzonden, word je ook per e-mail op de hoogte gesteld. In deze e-mail vind je een link, om je pakket te volgen, en je kunt hier ook zien of je bestelling mogelijk in meerdere pakketten wordt geleverd.
Als je niet langer een klantenaccount bij ons wilt hebben, kun je dit laten verwijderen, door hier contact met ons op te nemen.
Ja, dat kan. Wanneer je in onze webshop winkelt, bieden wij 100% tevredenheidsgarantie op alle producten. Als je na 45 dagen gebruik van het product (of de producten) niet tevreden bent met het effect en het resultaat, kun je contact met ons opnemen en het aankoopbedrag van je bestelling terug krijgen.
Schrijf naar ons via het contactformulier. Leg ons uit, waarom je niet tevreden bent met het product of de producten en vergeet niet je bestelnummer door te geven, wanneer je contact met ons opneemt. Het bestelnummer begint met “ABC-NL”.
Wij beantwoorden alle werkdagen vragen van onze klanten, dus je krijgt snel antwoord van ons.
Als je de producten in onze webshop hebt gekocht, kun je profiteren van onze tevredenheidsgarantie, als je niet tevreden bent over de producten en hun werking.
Lees hier meer over de tevredenheidsgarantie.
Als je gebruik wilt maken van onze tevredenheidsgarantie, moet je het klachtenformulier op deze pagina in te vullen. Zodra we je aanvraag hebben verwerkt, nemen wij contact met je op, en zullen we je in het verdere proces begeleiden.
Wij beantwoorden alle werkdagen vragen van onze klanten, dus je krijgt snel antwoord van ons.
Bij bol.com heb je ook de mogelijkheid, om gebruik te maken van onze tevredenheidsgarantie. Als je niet tevreden bent met je Australian Bodycare product gekocht bij bol.com, neem dan direct contact op met de bol.com klantenservice, om gebruik te maken van de tevredenheidsgarantie.
De makkelijkste manier om contact op te nemen met de klantenservice van bol.com is, door in te loggen op je account bij bol.com en via deze met je contactpersoon in contact te komen.
Helaas kunnen wij het bedrag van je bestelling bij bol.com niet terugbetalen - het is dus belangrijk dat je rechtstreeks contact met hen opneemt, om gebruik te maken van de garantie.
Onze tevredenheidsgarantie geldt alleen voor aankopen gedaan in onze eigen webshop.
Wij ontvangen wel graag jouw feedback over de producten. Maak hier een klacht aan, als je niet tevreden bent met het product, dat je hebt gekocht.
Vergeet niet te vermelden waar en wanneer je het product hebt gekocht en waarom je niet tevreden bent.